top
logo

Košík


VirtueMart
Váš košík je prázdný

Naposledy přidané

Kotoučová řezačka papíru 5 v 1, Dahle 505, A4
Kotoučová řezačka papíru 5 v 1, Dahle 505, A4

Lístkovnicové karty A4 bílé, čisté, 250 ks
Lístkovnicové karty A4 bílé, čisté, 250 ks


PDF Tisk Email

CENY JSOU UVEDENY BEZ DPH.

 

Objednávky

 

Objednávat můžete: telefonicky, faxem, poštou, e-mailem,

v internetovém obchodě nebo osobně, v našem prodejním skladu nebo v prodejnách.

 

 

Dodací podmínky-doprava

 

Doprava po Praze zdarma, pouze u objednávek pod 1.000,- Kč bez DPH účtujeme dopravné 100 Kč bez DPH. U mimopražských dodávek po ČR, jejichž hodnota je nižší než 2.500 Kč bez DPH účtujeme 139,- Kč bez DPH dopravné. Zajistíme dopravu vlastním rozvozem, poštou nebo přepravní službou, dle našeho uvážení. Při objednávce nad 2.500,- Kč bez DPH je doprava zdarma u balíku do 30 kg. U zásilky větší než 30 kg bude cena za dopravu stanovena individuálně na základě povahy zásilky (balíky, paleta). O skutečné ceně přepravného u zásilky nad 30 kg Vás budeme předem informovat.

 

Kupující je povinen bezprostředně při dodání překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, neporušenost obalu či krabic) podle přiloženého přepravního listu a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky. V případě neúplné nebo poškozené zásilky je nutno ihned sepsat s dopravcem škodní protokol a neprodleně tuto skutečnost oznámit prodávajícímu a to e-mailem na adresu Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript nebo faxem. Pokud je kupujícím převzetí zásilky stvrzeno podpisem v dokladech dopravce, na dodatečné reklamace neúplnosti nebo poškození dodávky není žádný nárok.

 

Osobní odběr

 

Osobní odběr je možný na adrese: Za Sokolovnou 1159, Praha 6 - Suchdol.

Otevírací doba: Pondělí až Črvrtek 7.30 - 11.00 a 12.00 - 17.00 hodin.

Pátek 7.30 - 11.00 a 12.00 - 16.00 hodin.

Zboží pro osobní odběr si vyzvedněte až po obdržení potvrzovacího e-mailu, že je zboží připraveno. Zboží je rezervováno jeden týden, poté je uvolněno k dalšímu prodeji.

 

Platební podmínky

 

Platba v hotovosti při osobním odběru, nebo při převzetí zboží.

Převodním příkazem. Platba na fakturu se splatností pro státní organizace, obce, školy a dále pro smluvní zákazníky.Podmínkou pro nestátní organizace je uzavření kupní smlouvy, pravidelné měsíční odběry zboží a dodržování splatnosti faktur.

Dobírkou. Zboží bude zasláno přepravní společností.

 

Souhrnné objednávky

 

Vaše objednávky můžeme shrnout do jednoho měsíčního vyúčtování.

Celý měsíc můžete odebírat pouze na dodací listy a na konci měsíce Vám pak vystavíme pouze jednu fakturu, se seznamem dodacích listů, které jsme Vám v tomto měsíci vystavili za odebrané zboží.

 

Možnost vrácení zboží

 

Chybně objednaný druh, nebo množství zboží Vám vezmeme zpět do 14-ti dnů od převzetí.

Podmínkou je originální, neporušený obal a číslo dokladu na kterém jste zboží převzali.

Neplatí pro sezonní zboží ( kalendáře, diáře apod. ),občerstvení, výrobky zhotovené na zakázku a speciálně objednané zboží pro Vás.

 

Reklamace – záruka

 

Záruční doba začíná běžet ode dne předání zboží kupujícímu, nebo konečnému uživateli při prodeji a její délka je 24 měsíců.

Prodávající poskytuje záruku za jakost a úplnost dodávky v souladu s platnými zákony.

 

Zjistí-li kupující při převzetí vady, musí tyto skutečnosti sdělit vždy bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 3 dnů od převzetí zboží.

 

Reklamace musí obsahovat datum dodání zboží, číslo dokladu na kterém bylo zboží dodáno, název výrobku, reklamované množství, popis vady.


 

Hledání



Rozšířené hledání

Přihlášení






Košík e-mailem

Váš košík je prázdný

bottom

Založeno na Joomla!. Valid XHTML and CSS.