top
logo

Košík


VirtueMart
Váš košík je prázdný

Naposledy přidané

Hedvábný papír 50x70 cm, mix barev, 24 ks
Hedvábný papír 50x70 cm, mix barev, 24 ks

Magnetická kapsa A4, černá
Magnetická kapsa A4, černá


PDF Tisk Email

CENY JSOU UVEDENY BEZ DPH.

 

Objednávky

 

Objednávat můžete: telefonicky, faxem, poštou, e-mailem,

v internetovém obchodě nebo osobně, v našem prodejním skladu nebo v prodejnách.

 

 

Dodací podmínky-doprava

 

Doprava po Praze zdarma, pouze u objednávek pod 1.000,- Kč bez DPH účtujeme dopravné 100 Kč bez DPH. U mimopražských dodávek po ČR, jejichž hodnota je nižší než 2.500 Kč bez DPH účtujeme 139,- Kč bez DPH dopravné. Zajistíme dopravu vlastním rozvozem, poštou nebo přepravní službou, dle našeho uvážení. Při objednávce nad 2.500,- Kč bez DPH je doprava zdarma u balíku do 30 kg. U zásilky větší než 30 kg bude cena za dopravu stanovena individuálně na základě povahy zásilky (balíky, paleta). O skutečné ceně přepravného u zásilky nad 30 kg Vás budeme předem informovat.

 

Kupující je povinen bezprostředně při dodání překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, neporušenost obalu či krabic) podle přiloženého přepravního listu a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky. V případě neúplné nebo poškozené zásilky je nutno ihned sepsat s dopravcem škodní protokol a neprodleně tuto skutečnost oznámit prodávajícímu a to e-mailem na adresu Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript nebo faxem. Pokud je kupujícím převzetí zásilky stvrzeno podpisem v dokladech dopravce, na dodatečné reklamace neúplnosti nebo poškození dodávky není žádný nárok.

 

Osobní odběr

 

Osobní odběr je možný na adrese: Za Sokolovnou 1159, Praha 6 - Suchdol.

Otevírací doba: Pondělí až Črvrtek 7.30 - 11.00 a 12.00 - 17.00 hodin.

Pátek 7.30 - 11.00 a 12.00 - 16.00 hodin.

Zboží pro osobní odběr si vyzvedněte až po obdržení potvrzovacího e-mailu, že je zboží připraveno. Zboží je rezervováno jeden týden, poté je uvolněno k dalšímu prodeji.

 

Platební podmínky

 

Platba v hotovosti při osobním odběru, nebo při převzetí zboží.

Převodním příkazem. Platba na fakturu se splatností pro státní organizace, obce, školy a dále pro smluvní zákazníky.Podmínkou pro nestátní organizace je uzavření kupní smlouvy, pravidelné měsíční odběry zboží a dodržování splatnosti faktur.

Dobírkou. Zboží bude zasláno přepravní společností.

 

Souhrnné objednávky

 

Vaše objednávky můžeme shrnout do jednoho měsíčního vyúčtování.

Celý měsíc můžete odebírat pouze na dodací listy a na konci měsíce Vám pak vystavíme pouze jednu fakturu, se seznamem dodacích listů, které jsme Vám v tomto měsíci vystavili za odebrané zboží.

 

Možnost vrácení zboží

 

Chybně objednaný druh, nebo množství zboží Vám vezmeme zpět do 14-ti dnů od převzetí.

Podmínkou je originální, neporušený obal a číslo dokladu na kterém jste zboží převzali.

Neplatí pro sezonní zboží ( kalendáře, diáře apod. ),občerstvení, výrobky zhotovené na zakázku a speciálně objednané zboží pro Vás.

 

Reklamace – záruka

 

Záruční doba začíná běžet ode dne předání zboží kupujícímu, nebo konečnému uživateli při prodeji a její délka je 24 měsíců.

Prodávající poskytuje záruku za jakost a úplnost dodávky v souladu s platnými zákony.

 

Zjistí-li kupující při převzetí vady, musí tyto skutečnosti sdělit vždy bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 3 dnů od převzetí zboží.

 

Reklamace musí obsahovat datum dodání zboží, číslo dokladu na kterém bylo zboží dodáno, název výrobku, reklamované množství, popis vady.


 

Hledání



Rozšířené hledání

Přihlášení






Košík e-mailem

Váš košík je prázdný

bottom

Založeno na Joomla!. Valid XHTML and CSS.